Oferujemy naszym klientom wsparcie informatyczne, przy prowadzeniu strony internetowej, sklepu czy w wielu innych przypadkach.

Wsparcie przy aktualizacjach technicznych systemu

Wsparcie dotyczy aktualizacji technicznych systemu, na którym oparta jest strona internetowa. Przy wybraniu tej opcji, klient nie musi martwić się o samodzielne wykonywanie aktualizacji technicznych. Aktualizacja jest zawsze wykonywana wstępnie na serwerze testowym, aby sprawdzić, czy nie wystąpią żadne, nieprzewidziane utrudnienia. Pozwoli to na zachowanie ciągłości działania strony. Dopiero przetestowaniu aktualizacji na serwerze testowym, aktualizacje zostają wgrane na serwerze klienta. Po zakończonym procesie aktualizacji wykonywana jest dodatkowa kopia bezpieczeństwa, która będzie przechowywana przez minimum 30 dni na zewnętrznym serwerze. Aktualizacje techniczne są bardzo ważne, ze względu na wciąż zmieniające się technologie i zabezpieczenia. Strony, które nie są aktualizowane na bieżąco, narażone są na wiele różnych ryzyk, związanych np. z nieaktualnymi zabezpieczeniami, czy ze zmianami technologicznymi.

Wsparcie programistyczne

Wsparcie polega na wprowadzaniu zleconych przez klienta zmian. Czy to zmian w treści strony, czy w jej budowie. Wielu klientów nie ma czasu na zarządzanie treścią strony i jest to wtedy świetna alternatywa do zatrudniania do tego oddzielnych osób. Koszt takiego wsparcia uzależniony jest od potrzeb klienta.

Wsparcie techniczne Premium z SLA.

Wsparcie polega na pomocy przy rozwiązywaniu problemów z systemem, z gwarantowanym czasem reakcji. Pozwala to na zminimalizowanie czasu ewentualnej niedostępności systemu.

Codzienny backup na oddzielnym serwerze

Ta forma wsparcia zalecana jest przede wszystkim dla sklepów internetowych i dedykowanych systemów. Dzięki wykonywanym codziennie kopiom zapasowym klient ma pewność, że w razie problemów nie zostanie z niczym. Backupy przechowywane są na oddzielnym serwerze, co gwarantuje, że nawet w przypadku, gdyby cała infrastruktura firmy hostingowej uległa zniszczeniu, kopia zapasowa będzie bezpieczna. Dzięki temu w razie awarii będzie można przywrócić sklep do zapisanego stanu.

Wsparcie przy aktualizacjach serwera VPS / dedykowanego

Opcja przewidziana dla klientów posiadających serwery VPS lub serwery dedykowane. Wsparcie polega na utrzymaniu oprogramowania serwera i zabezpieczeń w optymalnym stanie.

Wsparcie administracyjne serwera VPS / dedykowanego

Opcja przewidziana dla klientów posiadających serwery VPS lub serwery dedykowane. Wsparcie polega na zarządzaniu serwerem klienta, w tym między innymi: zarządzaniu kontami e‑mail, bazami danych itp.


Masz pytania?
Zapraszam do kontaktu.